Tam bu durum için yazıcaktım. 9 aylık bebeğim var. son 3 4 aydır normal adet oluyordum tahminen. Takvimimden takip ediyordm telefonm bozuldu erken mi geç mi anlayamadım.
sıkıntım şu , belirgin kahve pembemsi hafif akıntı regl başlangıcı gibi geldi kaç gün oldu bsey yok . Tedirginimm Dr gitsem mi