Benim kızımda 2.5 aylık Ve şuan hala bacağımda sallıyorum sürekli mızmız nerdeyse haftada 1 doktordayız ama sebebi Yok gaz sancısı diyorlar herşeyi yaptım gaz sancısına çözüm buldum hala aynı bir türlü dalmıyor uykuya azıcık uZanayım diyorum yatağına koyduğum an ağlıyor durum vahim Allah yardımcımız olsun