onemore Zaten arada yaşardık bu durumu ama bu ara sık sık oluyor, hasta değil dişlerin geleceği yok, ağlıyor ya pışpışlıyorum ya da emziriyorum susuyor
m09 onemore Bende aynı durumdayım.7 aylık bebiş gece herzamnkinden sık uyanıyor. Dişin belirtisi yok rahatsız değil.ya salliyorum beşikte ya emzirme.
egem6 onemore o aylarda oğlum da öyleydi rüya görmeye başlıyorlar bir düzene giriyor uykuları aslında diş değil diyoruz ama azı dişlerinin sancısı aylar öncesinden başlıyor ne yazık ki