Kafayı yiyeceğim ya , geçen haftalarda meme reddi yaşadık sebebini bir türlü anlamamıştım Pamukçuk vardı temizledim geçti ama Pamukçuk varken emziğini alıyordu bende bi emziği kaldırayım nolacak dedim ağladı baya ama vermedim mememi verdim hep anladım ki emzik meme reddi yapıyormuş normalde emziği rafa kaldırmıştım bu aralar beni çok yorunca emzik vereyim dedim ⅔ deyince baktım aynısı yaşandı emziğe de arada ihtiyaç duyuyorum bu hep böyle mi olacak siz nasıl bir yol izlediniz