Papatya-eylul88 nazlii1_ her göz doktoru yapmiyor.yani her hastne yapmiyor.bende biliyorum göz doktoru yaptigini🤣
mom-1 Bebege göz ölçümü yapılmaz . Sadece nesneleri takip edebiliyo mu diye ısıkla kontrol edilir bizim öyle oldu 3 4 yasında göz ölçümü baslar denildi
Papatya-eylul88 mom-1 iyide bize neden öyle dediler anlamadım.biz rutin kontrole gittik sol gözünde kayma var geçicide olabilir kalıcida bunun için göz ölcümü yapmaniz lazım bizim burda yok dediler.6 aylik bebegim