MamaBearGigi Günaydın güzel anneler. Bebişleriniz bu sabah kahvaltıda neler yedi? Hem ne yedireceğini düşünen annelere de fikir olur. Bizimki; Muz Çilek Brokoli, havuç ve ezine peynirli yumurta. Benim oğlan 19 aylık 🙈
Deletedmom_112 MamaBearGigi bizde bu gün kahvaltı yok çorba günü yaptık. 27 aylık kızım kele paça çorbası çok seviyor babası gece vardiyasındaydı sabah gelirken ona bol sarmısaklı kelle paça çorbası almış 😂 kızım kelle paça çorbası içince 10 aylık oğluma da yoğurt çorbası vardı onu içirdim.
MamaBearGigi 2bebisannesi_ ya yirim 😍 altın dönemleri. Katı gıdayla birlikte ne pişiricem telaşı hiç bitmiyor 😄
babyyyy1 pasaklisinkukuli Muzlu pankek Muzları ezip uzerine 1 yumurta yarım çay bardağı sıvıyağ yarım çay bardağı süt bir çimdik tuz yarım çay kaşığı kabartma tozu şeker veya bal( göz kararı ) hepsini karıştırıp göz kararı un koyuyorum önceden yağlayıp ısıttığım krep tavasinda pişiriyorum 🌸
melera Bizde bugün Mantar sote🍄 3.5 yaş🍃 (Soğan, sarımsak, yeşil ve kapya biber, Mantar içerik) Bazen sade kavurup üzerine kaşar atıyorum Bazen fırınlama yöntemiyle tuzlayıp sade. Çok tarifli yazdım bir malzemeyi fikir olsun diye🍄
MamaBearGigi melera ayy inşallah benimki de o yaşlarda yer 🤤 mantarlı omlet yapmıştım da ağzına bile sürmemişti geçenlerde 🥲
ikibaloglanannesi Yumurtalı patates(çok sever oğluş) Yanında çeri domates ve içecek olarak kefir✨ 15 aylık🌠
Mertveannesi2211 ikibaloglanannesi benimki de yumurtalı patatesi çok seviyor yediremedigim öğünlerde hemen patates yumurta ona hayır demiyor en azından
nescafebagimlisi Daha kahvaltı yaptırmadım mama içip , kavun yediği için ilk uykusuna yatırmaya çalışıyorum kalkınca biberli omlet , domates , kaşar yediricem 😂
kes5_ Biz bugün avakodo krem peynirli omlet yanında salatalık ve zeytin yedik karadut özü ile suyu karıştırdım meyve suyu olarak sonuç tabak bitti😀