pasaklisinkukuli Doktora danışan oldu mu eşimle kavga ettik bu konu üzerine lütfen doğru bildiğinizi paylaşın kızlarr ❤️
uykucukoalaa pasaklisinkukuli kan dolaşımı için çorapsız öneriliyor tabiki bende hiç çorapla yatirmadim üşümez korkmayın
defnemiraybebek pasaklisinkukuli eğer ev çok soğuksa çorap öneriyor doktorlar ama 22 derece ve üstüyse tabiki de çorapsız zaten bebeğinizi çorapla yatırdığınız da rahatsız olup sık uyanacaktır
midekoruyucu pasaklisinkukuli tabi ki de çorapla yatırıyorum. Ben çorap kadınıyım kızım da çorap kızı 😂😂😂 ne kendim çorapsız yatarım ne kızımı yatırırım 😂😂 ev soğuk bacım
pasaklisinkukuli uykucukoalaa ben korkmuyorum eşim bi makale okumuş öorapla yatırmak lazım diyor akşam kavga koptu
melera Çorapsız. Daha sağlıklı, tıp yönünden bilimsel acıklamasını okumuştum. Ben kendimden pay biçiyorum Ben çorapsız daha rahat yatıyorum çorapla illaki gece beni rahatsız ediyor O da öyledir diye düşünüyorum.
agzimizintadikacmasin pasaklisinkukuli doktor çorapsız tavsiye etti bana ya çok soğuk havalarda peki demiştim o zaman geniş lastik siz çorap giydi rebilirsiniz istersen demişti 💐 valla ben hava soğukken giydiriyorum burası adana birkaç haftadır çok sıcak çorabı bıraktık ❣️
uzumyerkenboguluyodum Doğduğundan beri çorapsız😂 Patikli tulum giydiriyordum bebeğim Ağustos doğumlu çok sıcaktı hava pişiyodu resmen çorapla
aysegul9323 pasaklisinkukuli çorapsız yatırıyorum ben yaz kış. Tulumla yattığı için ayakları da açıkta oluyor ama hiç üşümüyor. Yani çoraplı ya da çorapsız yatması meselesi de kavgaya dönüşecek o kadar önemli bi konu da değil bence. Her küçük ayrıntıyı meseleye çevirmeye gerek yok. Uyurken ayakları soğuksa önce daha kalın giydirip deneyin, hala ısınmıyorsa çorapla yatırın nedir yani.
pasaklisinkukuli aysegul9323 ayakları sıcak kv neden çorapsız yatıyo dedi gecen gün sonra dün gece uyandı dişini gösteriyo bu kocam dedi ki corapsız yatıyo ondan olabilir bak makale dedi ben de annen öyle dedi diye mi coraptan oldu dedim açtı agzını yumdu gözünü kötümkalpli karaktersiz gerizekalı salak vb bir sürü şey dedi
Dfncgdm2022 pasaklisinkukuli yaz kıs corapsız yatırdım hıc nır seyde olmadı bebekler corapla uyuyamıyor zaten onerılmıyorda sen corapsız yatır canım