1 yaşında bebeğim var hala mastit olduğuma inanamıyorum🥲 ceviz büyüklüğünde 2-3 kabartı var .. henüz ateşim çıkmadı.. pompayla sağıyorum süt gelmiyor.. bebeğim emerken masaj yapıyorum bir yandan o fayda ediyor gibi.. birde sıcak su torbası koyuyordum arada .. önerisi olan? Uzun mu sürer bu süreç?