Bebeğim üç aylıkken ilk reglimi oldum bu ay ikinci olacaktı ama tık yok kafayı yiyeceğim ben hiç bir zaman süt korur kafasınada girmedim düzenli korundum şimdi 4-5 gün gecikti 2.günün sonunda şu prodoctor marka erken gebelik saptayan testlerden yaptım çok net olarak tek çizgi çıktı hamile olsam orada çıkardı herhalde diye düşünüyorum ama böyle zaman geçip olmadıkçada kendimi yiyip bitiriyorum normal mi bu gecikme sizce yaşayan var mı