[silindi] Ahahahhaha yaaaa yerim teşekkür ederim 🤣🤣😍😍 Bayağı şeyler gördüm geçirdim bana da geçtiğini günler oldu Ehehhehe ama güzel zamanlardı ayol.. Eskilerin yeri her zaman başka kavga ettiği insanı bile özlüyor insan buradaki..
Şalvarım da Şalvarım ahhaahha😂😂😂😂