[silindi] aselismomy bende momdan geldim de süresini hatırlamıyorum 🤣🤣 sizinde olmuş iki sene dile kolay demi
aselismomy [silindi] aah ah momda heyecan sevinç var burdada uykusuzluk yorgunluk analık kolay değil valla 2 sene geçti ama nasıl geçti😂😂
parpaaliii [silindi] 5 yıl 5 ay 😀 ama sadece 5 aydır aktif kullanıyorum . Öncesinde hiç sohbetlere katılmazdım . Sadece bebekle ilgili bilgileri okur çıkardım
[silindi] parpaaliii ahahah neler gördüm geçirdim diyorsunuz 5 buçuk yılda🤣🤣 valla bende yeni yeni sohbetlere katılıyorum aynı sizin gibi yapardım önceden