Kızım 1 yaşında doğduğundan beride süt alerjisi dahil olmak üzere çoklu besin alerjisi var hala azalmadıda geçmedi de hele son bir haftadır ne oldu bilmiyorum yine vücudu kabarmaya başladı oda durmuyor deli gibi kaşıyor artık her şeyi sorgulamaya başladım şampuandan mı deterjandan mı bi battaniyesi var çok seviyor hepde onunla uyur polar ama acaba polar battaniyesi yüzünden mi diye falan şimdi pamuk müslin battaniye sipariş vereceğim ilk işim onu değiştirmek şampuan ne kullanıyorsunuz ben mustela kullanıyordum uzunca bi süre önce değiştirdim farklı kullanıyordum ama sanırım yine mustelaya geri döneceğim içeriği de çok temiz değil diyorlar bephantol şampuan çıkarmış o nasıl acaba bilginiz varmı nemlendirici krem vs önerileriniz nelerdir