36 günlük bebeğimin yaklaşık 20 gündür falan yanaklarında, sırtında, göğüs bölgesinde kırmızı sivilceler var. Doktorumuz yeni doğanlarda olduğunu, bir sorun olmadığını söyledi ve kendisi geçer dedi. Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa siz ne yaptınız kendisi mi geçti ? İnternette bunu geçirmek için anne sütüyle silindiğini gördüm, anne sütüyle silmek işe yarar mı ?