tugclrn akkurt benim bebeğimde 7 aylık. 6,5 aylıktan beri geceleri saatte bir kalkmaya başladı. Dişi hala çıkmadı çok salya olmaya başladı ben ona bağlıyorum. Sanırım diş ağrısı çekiyor. Sizin dişler geldi mi?
kayafamly akkurt dişten dir canım bizde aynıyız alt bir dişimiz çıktı üst iki diş eti çok kabardı çıktı çıkcak ona bağlıyorum sizinde öyledir bi kontrol edin ben calpol verdim ağrısı ateşi oluyor
mrv2616 Benim bebeğimde 7 aylık hem gece çok sık uyanıyor hem çok zor uykuya dalıyor. Bende dişe bağlıyorum. Evde karanfille zeytinyağı yapmıştım ama işe yarayıp yaramadığını anlamadığım için jel aldım. Umarım işe yarar
akkurt mrv2616 bende yaptım zeytinyağı karanfil ben yaradığını düşünmüyorum açıkçası jelde kullanıyorum tedagilde şifa olsun bebeklerimize
aysebb akkurt Olması gereken kadar uyuyormuş aslında gece için başka sebeb vardır o zaman diş gibi dişler ne alemde. Bu zamana kadar hep mi böyleydi eğer öyleyse alışkanlıktandır tabi