Cnrars Dilekce06 tadım ayında sadece bir öğün ver dedi doktor . Bir ay sonra iki öğün verirsin dedi duruma göre üç öğün
misssunshine Cnrars bana doktorumuz 5.ay kontrolünde başlayabilirsin demişti ama ben biraz bilime kafa tutup 6.ayın dolmasını bekledim. pek içime sinmedi o zaman başlamak
Cnrars misssunshine valla benimde çok içime sinmedi ama sezgisel hareket etmiyim doktor daha iyi bilir diye başladım geri bugün .
Cnrars Dilekce06 üç gün kuralı ile ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı. Alerjisi yoksa başka ürünü aynı şekilde yine deniycen öyle ilerliyorsun . Yani doktor öyle anlattı bana dün . Su da teklif et günde iki üç kez iciyorsa içsin içmiyorsa hiç problem yok dedi . Zorlama dedi öyle yani
bussyy1710 Biz de 5 ay 2 günlükkken başladık benim oğlumun da alerjisi var başta tadım denedim sebzeleri meyveleri ekstra bir egzaması vs olmadı şimdi iki öğün şeklinde veriyorum çünkü beslenme reddi var ne anne sütü ne mama içiremşyorum. Kilo alımı da yok. 6 aylığız şu an.
Melisayda @Dilekce06 tek öğün o da öğlen uykusundan uyandığı zaman yani mutlu ve iyi olduğu zamanları tercih ettim. Kaşığın ucuyla tadına baktı 1 çay kaşığı, 1 tatlı kaşığı, 1 yemek kaşığı olarak artırdım 3 gün kuralına meyvelerde uymadım.
bussyy1710 Cnrars meyve sebzelere olmadı süt ürünleri alerjisi sadece demekki dedik. Ama kuruyemişlere de veriyor
alim0811 Cnrars kaynatıp yumuşayınca çatalla ezebilirsin meyveleri kavanoz mama şeklinde yada irmikli unlu muhallebi tarzı meyvelerle kahvaltı hazırlayabilirsin canım