papatya6767 Kızlar 1 Ay 8 günlük bebeğim var yaklaşık bir gündür büyük tuvaletini yapmıyor nedeni nedir acaba bir bilgisi olan varmı???
ayisit 3-4 gün yapmaması normal ancak duş aldırmak, karnına masaj yapmak iyi gelebilir. Eğer mamayla besleniyorsa sindirimi daha zor olduğu için yapmıyor olabilir.
papatya6767 ayisit Emziriyorum günde 1 kez mama takviyesi yapıyorum sadece. Önceden yapardı sürekli 3 4 gündür yapmıyor pek 🤦♀️
ayisit papatya6767 bu süre uzarsa doktorunuza danışın, sanırım lavman yapıyorlar çok uzun sürerse bu durum
annesininbebisi Benim bebeğim büyük tuvaletini yaparken zorlanıyordu ben de kabız olmuştum o ara, benim kabızlık geçince o da düzeldi. Emziriyorsaniz belki sizde olan bisey bebeğe geçmiştir yani bilemiyorum
papatya6767 annesininbebisi Benimde kabızlık şikayetim çok oluyor. Bakalım 1 gün daha bekliyeyim yine yapmazsa doktorumuza danışıriz. Çok sagolun☺️