pink00 ben anne sütü ile besliyorum 2 aydan sonra su verdim , kardeşim mama kullanıyor bebeği kabız oldu doktoru mama alan çocuk mutlaka su içmeli diyor . Sanırım her doktorun bakış açısı farkli . Ben suyu dondurup çözdürüp ılıyınca bir çay kaşığı veriyorum