Merhaba anneler, bebeğimin beşikten düştü (9 aylik) cekilen tomografi ile beyninde doğuştan sıvı olduğunu öğrendik beyin cerrahına gösterdik şuanlik korkulacak birsey yok kontrol altında tutalım muayenelere gidelim dendi fakat içim hiç rahat değil elim kolum bağlı kalmakta istemiyorum bir yaşanmışligi olan fikri olan var mı nasıl bir yol izleyeceğim konusunda çok içim sıkılıyor