karan0772 değeri kaç?
Benim Oğlumda kansız. 7ymiş ilk doğduğunda değeri. Yükselir dedi doktorlar o zaman bir şey vermedi. Şuan 9 ay 26 günlük hala uğraşıyorum kansızlığıyla. 7.ayda 2 gece hastanede de yattık. Bestiron falan demişler onlar takviye ilaç değil. Demir oranları da çok düşük. Benim oğlumun 15 günde değerini 8.5dan 8 e düşürmüştü. Malasef temiz içerikli ler çok düşükse yükselmiyor çünkü ilaç değiller. Takviyeler. Devletinkinde de paraben var. Anlayacağın iki ucu b*klu değnek😅 ben paşa paşa kullandım devletinkini hastanede yatınca 😵💫
Sizin kansızlığınız etkiler mi bilmiyorum ama hamilikte demir ilacı kullanmanız gerekiyordu. Özel veya devlet. Ben özel kullanmıştım o zaman