Elf95 üzülmeye hiç gerek yok belli ki kardeşini kıskanıyor ve öfkesini öyle gösteriyor. Benim kızım da 2 yaşında ve 2 aylık bir kardeşi var. Kardeşi doğduğundan beri babasına düşkünlüğü arttı asla beni umursamıyor. Babasının göğsüne uzanıp uyuyor anne sen git odadan diyor. Bütün gün ben senden küstüm, ben seninle konuşmuyorum, ben seni sevmiyorum der durur. Aslında hissettikleri şeyi anlıyorum. Bütün ilgi sevgi sadece onayken şimdi sizin yanınızda başka biri var ve siz yanınızda olmasına izin veriyorsunuz. Sevmediğinden değil çok sevdiğinden bu kıskançlık, öfke. Onlar da böyle gösteriyor üzülmeyin