Kızlar 😳 şimdi ben uygulamaya göre tamamen yanlış yapıyorum.
Gündüzleri üç uyku yapıyor, üçünde de kucağımda uyutuyorum ninni söylüyorum ve yerine yatırıyorum. Geceleri de memede uyuyor öyle yatağına yatırıyorum. Gece her uyandığında da tekrar uyutuyorum. Kızım 6 aylık. Sizin yavrularınız nasıl uyuyor?
