Kızlar valla bu aralar bebeğim güzel uyuyor ama sorun bende ben uyuyamıyorum yapılacak işlerimde var aslında onlarıda yapmıyorum :) böyle bos boş oturuyorum sabah olunca da uyanmak ve işlerimi toparlamak zor oluyor sinirleniyorum kendime bu akşam uyucam diyorum yine uyuyamıyorum :/ bebişleriniz uyudumu siz neler yapıyorsunuz suanda ☺️