Gamzetrkmn bence fırsatı değerlendirin 🥰 annenize bırakacaksınız sizi doğurup büyütene yabancıya değil . Kafanızı boşaltıp, enerji yükleyip , mutlu döneceksiniz ve bebeğinize de bunları otomatik olarak yükleyeceksiniz. Nefes almak, kendimiz için bir şeyler yapmak , eşimize zaman ayırmak en çok biz annelerin hakkı 🌸