Bsnl Ben bunu neden şimdi görüyorum, çok pardon🥲 Evet çocuklarda da oluyormuş. Doktora götürdüm, doktorum ısrarla yok diyor ama ben hala ısrarla var olduğunu düşünüyorum😂 Bende de var bu illet,babamda da var. Kendimde gördüğüm her şeyi oğlumda görüyorum. Bi kere uyuturken bacaklarını böyle 2 parmağımla küçük küçük sıkarak masaj yaptım, saatlerdir uyumayan çocuk dakikasında uyudu. O günden beri de o masajı yaptırıp uyuyor. Ama doktorum no diyor no. Hastalık çıkarma yok diyor. 🤦🏻♀️