Merhaba bebeğim anne sütü almıyorum mama ile besleniyor. Şu an ek gıda sürecindeyiz, tadım yaptırıyorum. Mama ile beslendiği için yoğurt, labne, lor vs.yi de 3 gün kuralı ile denemeli miyim sizce? Mamada süt ürünü olunca, gerek görmüyorum ama danışmak istedim.