Selamben_ Rahat olacağını düşünüyorum tam cesaretimi topladım doktorumla da konuştum ama o cesaret arada gidip gleiyor korkuyorum.herhangi bı acıma ağrı oluyor mu taktıran arkdslarim? Nasıl memnun musunuz önerir misiniz ? Rahat mı kullanımı?
Nurbost Selamben_ bi kaç dakika acı oluyor takarken kendini sıkmaz rahat olursan hiç korkmana gerek yok 5dklık bi iş
hbbt Selamben_ 10 yıl kullandım çok rahat kesinlikle tavsiye ediyorum acıma falanda olmuyo saniyelik bı olay zaten
Nurbost Selamben_ yok ağrım hiç olmadı. Adet düzensiliği de olmadı ama günleri uzadı. Önceden 5 6 günde biterdi şimdi 8 9 gün sürüyor. İlk taktırdığım ay da leke çok olmuştu
Nurbost eminesdgl yok canım . Zaten asla istemiyorum gibi bi durum yok ama olmasa daha iyi tabi 😀 o yüzden spiralle olursa da olur kafasındayım
ipegimsi Selamben_ evet öyleymiş benim acı eşiğim düşük hele ki orası için ekstra ekstra düşük özel hastanede yaptırdım ben
hbbt Selamben_ kayma olmadı bende ama olursa hissedersiniz zaten karın ağrısı veya kanama olarak kendini belli ediyor