esum aslında bu dönemde başlıyor bebeklerin diş çıkarma süreçleri ve ağrıları oluyor. Ama görünürde diş yok değil mi. Olmaz zaten çünkü henüz damakları gelişiyor kemik yapısı gelişiyor diş çene kemiğinden yukarıya gelip diş etini kızartana kadar aylar geçiyor. Benim oğlum da 3.5 aylık ve asla uyumak istemiyor sürekli mızmızlanıyor sırtı yere geldi mi kendini öyle bir kasıyor ki yay gibi geriliyor 🤦🏻♀️ kucakta durmak istiyor etrafı seyretmek ve gezmek istiyor. Çoğu zaman kucağımda uzun süre tutamıyorum hem belim çok fazla ağrıyor hem de 20 aylık bir oğlum daha var o asla izin vermiyor kardeşiyle ilgileneme. Ama geçiyor merak etmeyin. Benim çocukların ikisi de birbirinden huysuz. Ben bile onlarla başedebiliyorsam herkes her bebekle başedebilir emin olun 😄