minikkirpim Merhaba arkadaşlar normal doğum yapalı 4 ay oldu ve hala adet olmadım bir kaç haftadır ara ara yumurtalıklarımda ağrı oluyordu ama bugün baya kötüyüm var mı başına gelen acaba
gizemtann minikkirpim bende şubatta doğum yaptım hala olmadım doktor emzirdiğin sürece olmayabilirsin dedi ama bu hafta bi vücudum şiş ödemli gibiyim kasıklarımda sancı oluyor ara ara bekliyorum bende inşallah oluruz
dilberhala1 minikkirpim Doğumdan sonra herkesin adet döngüsü farklıdır kimi hemen olur kimi 6 ay kimi 1 sene ben 40 çıkınca oldum belki adet olucaksınızdır ondan ağrınız oluyordur. Hormanel değişiklikler malesefff
nnoktaa minikkirpim bazı anneler emzirme sürecinde düzenli regl olmazlar. Siz de bunu yaşıyor olabilirsiniz
Yetersavass minikkirpim ben oğlumu doğurunca 18 ay emzirdim hiç adet olmadım emzirmeden kesince bir ay sonra oldum şimdi düzenli her ay oluyorum
nslhnustnl Canım 8 ay oldu doğum yapalı benimde senin gibi ara ara ağrı giriyordu ama olamıyordum en son baya kötü geldi ağrısı ve oldumm çok az az da olda geldi yani bi rahatladım diyebilirim ama 😂😂
alyaammmm minikkirpim Ben Kasım’da doğum yaptım Nisan 15hasta oldum emzirdiğimiz için geç olabiliyoruz bir seneye kadar normal ama tabii ki doktor kontrolü olun
minikkirpim Teşekkür ederim hepinize şişkinlikte var evet ama kasık ağrısı baya zorluyor yarın bir doktora gideyim inşaallah çok teşekkür ederim
Aselmina411 minikkirpim ben 10 ay olmadım 1 seneye kadar emzirme oldukça normal ama siz korunun sut korur falan demeyin