Kizlar gurbetteyiz ve sadece bu tane arkadaşımız var,köy gibi küçük bi ilcede yaşıyoruz imkanlar kısıtlı.bende çalışıyorum ama şuan ücretsiz deyim.bi tane arkadaşımız var oğlundan beş ay büyük.anneside çok iyi bi kadin çok seviyorum lakin bebeğime sürekli bebeği vuruyo itiyo elindeki oyuncağı zorla aliyo ve bu durum sürekli olarak devam ediyo.bebegim Bursa’da tepki vermiyo sadece kaciyo ama ben artık bu duruma çok üzülüyorum.icine kapanır vs diye.bugun oyuncağını elinden alacak diye benim dedi ve bana koştu kucağıma almasını istedi.ne yapmalıyım mesafe mi koymaliyim.sadece akranida o var görüştüğümüz.ay üzülüyorum ya ben çok