MinikPandam_ Bulut_8 aynı anda yapılır mı bilemiyorum ama rotayı geciktirmeyin çünkü onun bir süresi var. nim’e gelecek ay başlarsınız en kötü. yine de doktoruna sormakta fayda var
angelottes Bulut_8 5. Ayda ben bexsero ve rotarixi bir yaptıracağım o ayda aşı yok bizim aşılarımızı çocuk doktorumuz düzenledi hangi aylarda yapılsın diye
angelottes Bulut_8 Haftan geçmeden bir an önce yaptır canım Rotayı burada birkaç anne unutmuş çok pişman oldular hatta geçen gün burada rota virüsü kapan bir bebek vardı çok zor durumdaydı annesi çok üzgündü
As01 Bulut_8 3 ayda rota yapıldı bi hafta sonra nimenrix ve bexsore yapıldı 5 ayda da aynı şekilde 13-14 aylarda da birer dozu daha var memenjit aşısının
meltew Rota aşısını 3. Ayında yaptırdım 3 ay 10 günlüğüz ilk dozdu 2. Doz 5 ayda inşallah ama ben menenjit aşısından korkuyorum ateş yaptığı için tek toz olarak 1 yaşında yaptırsam böyle yaptıran oldu mu acaba
Fasulye12 meltew nimenrix e o pek ateş yapmıyor. Bexsero ateş yapan . Tabi çocuktan çocuğa değişiyor, ateş yapmaya da bilir.
Fasulye12 Bulut_8 doktorumuz aynı gün yapmıştı. İlk iğneyle olanı yaptı , ağlayınca da (rotaydı sanırım şırıngayla verdiği) ağız yoluyla şırıngadan ilacı verdi. Tatlı biraz galiba kızım çabuk susmuştu .