Deniz_4773 Kızlar bugün bebeğimin aşısı vardı sağlık ocağına götürdüm bana dedi 9 aylık olunca çocuk doktoruna götürün kan sayımı yapsın bu ne demek herkesten mi istiyorlar bunu
Lolik Deniz_4773 rutin kan tahlili demek , evet 9.ayda genelde yapılıyor yapılmazsa 1 yaşında istiyorlar
Drymama Deniz_4773 Canım kan deperlerine bakıyorlar genel olarak kan ilacı kullanıyorsanız devam edin ya da kesin denebiliyor arada baktırmak lazım kansızlık vs varsa önlem alınsın diye korkacak bir durum yok geçmiş olsun 😊😘