minigiim 6 aylıkken ayırmaya karar verdim ilk aşamada gündüz uykularını odasında yapmaya başladı sonra akşam uykularına geçtikkiii deprem old, benim anksiyetem tuttu, ev kalabalıklaştı falan tekrar aynı odada uyumaya başladık. 9 aylıkken tekrar ayırdım. Tatillerde,memlekette aynı odada yatıyoruz eve gelince tekrar başa sarmıyor. 15 ayına kadar emdi biraz anneye eziyet oluyor o durum ama inanın odasını ayırınca çok emmeye bile kalkmıyor. Diğer evde telsiz kullanıyordum bu evde odalar çok yakın hık dese uyanıyorum zaten. Şuan 20 aylık gece bazen bir iki kere su içmek için uyanıyor bazen hiç uyanmıyor.(tabi eğer ciddi bir sorun yoksa) hastayken falan gidip yanında da yatıyorum valla hiç başa sarmadık çok şükür 🙏