esrauyldz 2 yıldır bende kullanıyorum hep kendim alır giderdim sizin de söylediğiniz gibi son gittiğimde ebe almama gerek olmadığını kendilerinde olduğunu söyledi öyle vuruldum. Ben doğum yaptığım hastanede doktor tavsiyesiyle yaptırdım, her doktor farklı bir şey söylüyor