2 yas sendromu mu hasta diye mi böyle derdi ne çözemiyoruz çevreme sordum kimse bişey diyemiyo kızım 3 gündür hastaydı boğazında enfeksiyon vardı antibiyotik kullanıyoruz ağrı kesici dönüşümlü veriyorum hastalıksal hiç bi problemi yok yani hasta olsa hep yaptığı gibi sürekli sadece yatar ama bu sabah öğleden sonradan beri sadece kafama vuruyor saçımı çekiyor gözüme kalem sokmaya calısıyor ağlıyor ama nasıl ağlamak bekliyim susar diyorum susmuyor saatlerce ağlıyor akşam eşime verdim o da dayanamadı neyse güç bela uyuttuk bu defa uykudan uyanıp ağlıyor basında kuran acıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum daha daha cok ağlıyor derdi ne anlamıyorum ağrısı olmadığına eminim yiyor içiyor onda da sıkıntı yok sizce kızımın derdi ne 😑