Esraprm Merhaba kızlar 13 ay 10 günlüğüz. Alt yan kesici dişlerimiz geliyor. Banyo yaptırınca haliyle burun daha fazla akmaya başladı. Dişten dolayı burun akıntısı için neler yapabilirim, ne iyi gelir? Önerilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorumm
AyBuBen Esraprm Ay bugün ilk defa foruma girdim ve başlığınızı gördüm “aaa ondan mıymış dedm” hayretler içerisindeyim çok da iyi denk geldi aslında cünkü bu sabah oğlum salya sümük uyandı ve ben nasıl bi anda hasta oldu dedim öğleden sorma kesildi dişten dolayı mıymış o yaniii 🤭
Menessasmom Esraprm bizdede her dişte olur genelde. Düzenli temizleyin aspiratörle çekin gece kuruduğu için tıkanıklığa döner baş ucuna yarım soğanda koyabilirsiniz baya açıyor
Dlkuzn Esraprm benim oğlum tam 1 yaşında ateşlendi öncesinde bir gün ateşini zor düşürdük 37.9 falan oldu solven ile düşürdüm ertesi gün ateş olmadı ama burun akıntısı ve gece ağlayarak kalkmaları başladı ara ara da çok nadir öksürük ben hasta sanıyorum şu anda ama dişte olabilir mi diş burun akıntısı yapıyor ve akıntı olduğu için gıcık öksürükte olabilir ne çünkü sürekli bi halsiz değil ağzı burnu akıyor ve gece birden ağlama krizleri ağız yangınlıgı yok öyle ama anlamadım üst 4 alt 2 diş var şuan hangisi gelcek bakalım
Evaninanasi Esraprm biz hiçbir şekilde geçiremiyoruz o süreçte. En öndeki dişler hariç tüm dişlerde yoğun burun ve geniz akıntısı oldu. Şimdi köpek dişleri çıkacak ve yine olacak biliyorum ama hala bir çözüm bulamadım. Diş çıkmadan birkaç gün önce başlıyor, patlayınca da bitiyor.
Esraprm AyBuBen bizim 2-3 defadır böyle oluyor. Biraz burun akıntımız oluyor banyo yaptırınca artıyor. Zaten gece bağırarak uyanmalarımız meşhur olduğu zaman :) diş geliyor demek bizde. Sonra birden de burun akıntımız sizin hesap geçiveriyor. Ama alt dişimiz çıkarken baya burun akıntımız sürmüştü. Bakalım bu sefer ne kadar sürecek :(
AyBuBen Esraprm akıntı başladığı zaman ortalama ne kadar sürede veya günde diş patlatıyor acaba? Aynen gece çığlık çığlığa uyanmalar da başladı
Esraprm AyBuBen her dişin etkisi farklı bence ya. Bizim alt dişler zor, üst dişler hemen çıktı mesela
Esraprm Evaninanasi aynen aynen bizimde öyle oluyor hatta çıkmadan baya önce burnumuz akmaya başlıyor ve bizim dişler geç çıkıyor bakalım ne kadar daha sürecek. Mesela hala burnumuz akıyor ve piyasada diş yok :)
Dlkuzn Esraprm yeşilimsi şeklinde mi akıyor yoksa şeffaf su gibi mi ağzı burnu hep sümük çocuğumun ya yara olmasın diye çok sık silmiyorum da
Esraprm 1misafir valllaaa. Bizim neredeyse her dişte oluyor. Sizin ne gibi belirtiler oluyor da diş olduğunu anlıyorsunuz?
Dlkuzn Esraprm ağzı burnu hep sümük çocuğumun ya yeşilimsi şeklinde mi akıyor yoksa şeffaf su gibi mi
Esraprm Dlkuzn şeffaf su gibi daha çok akıyor ama burnunu temizlediğimiz zaman çok az yeşil geldiği de oluyor
Esraprm Dlkuzn ben siliyorum çünkü rahatsız oluyor burnu akınca. Uyuduğu zaman krem sürüyorum kuruyup yara olmasın diye