Meltem_ikra 17 aylık kızım gece uyurken çok ağlıyor bazen tepiniyorda diyebilirim bu durumu yaşayan anneler var mı ? Varsa ne önerirsiniz
Snp57asel Meltem_ikra eskiler şey derler yanina bi bardak su koyun diye benim kızım 10 aylik bazen geceleri aglar bi kaç gün su koymuştum ağlamadı yani sizin kızınız büyük ama geçerli olur mu bilmem bi öneride bulunim dedim
alinam33 Benim kızımda bazen gündüzleri oluyor ya emziğini verirp elini tutuyorum annecim yanındayım sakin ol korkma diyorum yada sakinleşmezse kucağıma alıyorum konuşuyorum onla zaten o esnada geri uyuyor hemen yerine yatırıyorum
Snp57asel Esraprm uyuyan çocuğa zaten dokunulmaz hasta olmadıkça ben yanina su koyulmasindan bahsettim
Meltem_ikra @Snp57asel o kadar çok bağırarak ağlıyor ki öksürük krizleri başlıyor bu seferde tepiniyor kendini geriye atıyor sakinleştirmek için konuşunca daha çok bağırıyor
Esraprm Snp57asel yani 1 kere denedim olacağı mı tuttu bilmiyorum birkaç saat uyutamadım geri. Eğer uyanırsa bir daha deneyeceğim