Merhaba hanımlar oğlum 1 yaş 1.5 aylık ya aslında çok güleç ve aktif bir çocuk ancak herkese karşı şiddet eğilimde ve yanında başka çocuklar olsun dövüyor üstlerine atlıyor yitiyor ben veya başkalarına da vurmakta şiddet ortamında büyüyen bir çocuk da değil ama neden böyle yapıyor bılmıyorum aydınlatır mısınız sizde var mı ne yapmalıyım bilmiyorum 😭