Merhaba aramızda sağlıkçı veya anlayan var mı acaba. Sağlık ocağında kan verdim demir değeri normal aralıkta yani aralığın ortasında gibi. Ama ferritin değeri 8 çıkmış aralığı 7-272 yazıyor. Doktor sebze et yesin demiş. Eşim almaya gitmişti sonuçları. Randevu bulursam dahiliyeye görüneveğim ama anlayamadım Demir değeri normalse ferritin düşükse yine demir eksikliği mi oluyor 🤦 yerimden kalkacak kadar halimin olmamasının sebebi bu olabilir mi acaba 🤔