Bizde yeni başladık sayılırr ikizlerim için zor içiyorlar azıcık şeker yarım cicibebe koyuyorum öyle içireniliyorum içtikten bir müddet sonra geğirince çok kötü kokuyor nefesleri kusacak gibi oluyor lar kusamıyorlar ağlıyorlar Bebelac pepti junior böyle olan var mı