Mnbj123 İyi geceler kızlar ismimizi tersten yazalım bakalım ortaya neler çıkacak beb başlıyım KEPİ😀😀😀
Boncuk-anne Mnbj123 unisex bi isim ben oğluma koydum genelde erkekte duydum ama kızlarda da var. Kızılcık şerbetinden sonra kızlarda patlar muhtemelen 😂