Kızlar bebeği emekleyen ya da bu aylarda ne gibi şeyler gördünüz benimkinde emekleme vs yok niyetide yok gibi 😅 sıralama falanda yok sürekli oturuyoruz yürütmeyi de ara ara yapıyoruz sizlerinki neler yapıyor bizimki biraz tembel dönerek her şeyi yapıyor