adenlinam canım avukat olmadanda boşanma davası açabilir direk adliyeye gidip dilekçe vericek.. avukatsız boşalabilir yani bi arkadaşımda eşiyle avukat olmadan boşandı adliyeden dilekçe verdiler gidip boşandılar .. ee napıcak kocası parayla karısını satın alacak değil ya mahkemede sunsun delilleri donuna kadar alır