Ay benim bebişim de 20-40 günler arası sürekli emmek istiyordu. Memede kusup yine emmek için ağlıyordu. Gazdan huzursuz oldukça rahatlamak için bildikleri tek yeri arıyorlar memeyi. Eğer kilo alımı iyiyse doktor tavsiye etmedikçe asla mama vermeyin istiyor diye çocuğu boşuna şişirmek olur. Etrafın sözlerine de kulağınızı tıkayın ağzı olan konuşuyor