frappuccino Kızım 10 günlük ☺️ saçının ön kısmı 3 gündür sarı gibi oldu. Saç Beni mi oluyor bu ? Geçici mi , kalıcı mı? bilgisi olan 🙋🏻♀️
[silindi] Çok tatlı ya yerim o saçını maşallah pek bilgim yok ama benim abimde teyze oğlunda erkek kardeşimde ve sülalenin bir kaç erkeğinde daha var ense kısmında onlar kalmış kızınızınki de kalıcı olabilir ama çok güzel maşallah süphanallah 🧿🙏❤️
ada99 merhaba benim yeğenin de aynı böyle şu an 15 yaşında aynı duruyo sap sarı kafada yuvarlak alan var
seninbenimlederdinne_ frappuccino Ya maşaAllah sarı bir bebiş✨🌸 Allah bağışlasın , sağlıkla büyütün. Konu ile alakalı hiçbir bilgim yok sadece tatlılığına asla dayanamadım ve yazmak istedim😌😌
Laden frappuccino kuzenimin saçı böyleydi. 30 yaşında ve hala böyle. Saçları siyaha yakın ama bir tutamı sapsarı. Büyük ihtimalle sizin kızınızkide öyle olacak gibi☺️