Canım ben 3 kez tüp bebek yaptırdım soruna bağlı diyorlar esasende bizim sebepsiz infertiliteydi ama embriyomuz gelişimini 3.gün yavaşlatıyordu toplamda heralde 46 ya yakın yumurta topladı benden hiç sonuç alamadım bayada reklam olan bir klinikti 3.son tedavimde hastanede yaptırdım 3 embriyo gelişti ilk transferimde bebeğim oldu biraz klinik uygulanan tedavi biraz probleme bağlı diyelim