irva ozlemmmmmm Demir damlası olarak vitagil demir damla kullanmıştım içeriği temiz.D vitamini de wellcare kullanmıştım.
Mnli ozlemmmmmm ikisinde de ocean ama biz demiri 9 aylık oldu bu ay yeni kullanmaya başlayacağız kan değerine göre karar verildi bizde
bsr9696 ozlemmmmmm 4 de başlanıyor valla sağlık ocağı verdiğini kullanıyorum ya bişey olmaz eskiden onlar mı varmış dbdhdhdj
Maka_Paka ozlemmmmmm Sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum ikisi de. Temiz içerikli diye piyasada olanlar malesef hiç bir işe yaramiyor.
Nurhatice01 D vitamini sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum demirde bestiron kullanıyorum kızım 5 aylik kabız felan yapmadı memnunum
angelottes ozlemmmmmm Özeldeki çocuk doktorumuz Dvital verdi 10 gün sonra 4 aylığız, eczaneden rica ettim bana Bestiron demir damlası getirecekler doktoruma danışıp ona başlayacağım içerikler temiz ☺️