GBGE kızım 3 yaşında ve arkadaş canlısı gurbetteyiz o kadar çok arkadaşa ihtiyacı varki ve dışarı da asla bulamıyoruz , çok pişmanım daha erken çocuk yapsaydım aralarında 1 yaş olsaydı, tabi bu bizim bileceğimiz bişey değil rabbim bilir . Ama bence çok doğru söylüyor eşiniz