Herkese merhaba çocuğum 1,5 yaşında ve nefes yoluyla öpme sarılma ile bu hastalığa yakalandı . Çocuğu yakalanan var mı cildinde döküntüler var anlında çıktı sivilce olarak başladı ve gittikçe yüzünün etrafına çoğalıyor doktor krem verdi ama çok faydasını görmedim