Kalabalık bir ortamda mı büyütüyorsunuz peki? Ben kızım doğduğundan beri köyümüze sık sık götürdüm, orda komşu teyzelerimizle zaman geçirdik. Kışın dahil, her gün dışarı çıkarttım yürüyüş yaptık birlikte. Bunlar etkili olabilir diye yorum yapıyorum kendimce, ama en nihayetinde karakter meselesi olduğunu düşünüyorum