Kızlar ben kendimi hamile hissediyorum ve ben sezeryan olalı dördüncü ayıma gireceğim ister istemez korkuyorum ve istemiyorum açıkçası emzirdiğim için hap kullanmadım eşim ise geri çekilme yöntemi kullandı ama bilmiyorum adet günüm de gecikti benimle aynı durumu yaşıyan var mı acaba?